24Kae is het lifestylemerk van Kae Sutherland. De influencer uit Amsterdam heeft Nederlandse, Armeense, Indonesische en Schotse roots, ondernemerschap zit in haar bloed. Met haar oprechte en nuchtere levensstijl bouwde Kae een fanschare op van honderdduizenden volgers op verschillende social media. Ook zette ze onder andere een marketingbureau, een foodblog en een restaurant op poten. Tegenwoordig stopt ze veel van haar energie en passie in 24Kae, het lifestylemerk dat ze samen met Zeo tot wasdom brengt.
24Kae startte in het voorjaar van 2021 met ‘een volwassen sieradenlijn die écht bij mij past en mijn stijl representeert’, aldus de naamgever zelf. De collectie weerspiegelt haar voorkeur voor pastel en beige tinten en haar klassieke vintage stijl. Kae’s sisterhood¸ waar onder andere haar moeder, dochtertje en vriendinnen deel van uitmaken, vormt de belangrijkste inspiratiebron voor de oorbellen, armbanden, kettingen en ringen van 24Kae. De sieraden zijn te koop bij vele tientallen juweliers en bij de Bijenkorf, waar ze op duurzaam gewonnen marmer worden gepresenteerd. Daarnaast zijn ze online verkrijgbaar, onder andere in de eigen webshop op www.24-kae.com.
Toen Zeo in contact kwam met Arjan van Zuylen, mede-eigenaar van 24Kae, moest het merk nog helemaal worden opgebouwd. Er was veel werk aan de winkel, ook op merkstrategisch niveau. Zeo maakte verschillende analyses en dacht mee over de inzet van kanalen en middelen, om 24Kae een goede start te laten maken.
Op basis van de strategie die samen met het team van 24Kae werd geformuleerd, heeft Zeo kanaalkeuzes gemaakt en een waaier aan middelen ingezet. Na de eerste fase, waarin de naamsbekendheid werd opgebouwd, verschoof de focus naar het verbeteren van de conversie op 24-kae.com, de door Zeo gebouwde webshop. Slimmere flows en een hogere retentie helpen van meer bezoekers kopers te maken.
Het is na de lancering gelukt om in korte tijd een relatief grote naamsbekendheid op te bouwen voor 24Kae. Met name de advertenties op social media renderen goed; ze genereren meer bereik dan de benchmark, terwijl de kosten per klik onder de benchmark liggen. De zorgvuldig opgebouwde online awareness draagt ook bij aan het succes van 24Kae in de winkelstraat en aan de groei van het aantal fysieke verkooppunten: de teller staat binnen een jaar na de merkintroductie al boven de honderdvijftig.
De investeringen in Google Ads hebben bijgedragen aan een substantiële stijging van het aantal klanttelefoontjes en het bezoek aan de vestigingen van Warmteservice. De online impact is reusachtig; de directe omzet uit betaalde advertenties schoot door het dak. Dat komt deels door het toegenomen budget, maar zeker ook door het sterk gestegen rendement van elke bestede marketingeuro: het lag in de zomer van 2021 bijna de helft (48,99%) hoger dan in de zomer van 2020.
Om de beste resultaten te behalen voor onze klanten, werken we samen met toonaangevende partners binnen de digitale marketingwereld. Onze strategische partnerships stellen ons in staat om altijd gebruik te maken van de nieuwste technologieën, inzichten en tools om campagnes te optimaliseren en resultaten te maximaliseren.
Een greep uit onze partners: Channable, Cookiebot, Bigshopper, Product Hero