In de snel veranderende wereld van online marketing blijft e-mailmarketing een tijdloze en effectieve strategie. Waarom? Omdat het een directe lijn vormt naar mensen die al interesse hebben in wat je te bieden hebt. Het is een minder vluchtige aanpak dan sociale media, met e-mails die nog steeds een hoge leesgraad hebben.
Met e-mailmarketing en marketing automation bouw je niet alleen persoonlijke connecties op met je klanten door middel van nieuwsbrieven en campagnes, je levert waarde doormiddel van de inhoud. In een tijd waar advertising kosten steeds hoger worden, wil je alles uit je klantenbase halen. E-mail en marketing automation verhogen de customer life time value en versterken loyaliteit van je klanten.
Online marketing én webdevelopment voor zowel Magento, Shopify, Shopware áls WordPress. Hierdoor weten we alles van jouw platform en hoe deze te optimaliseren
Geen bureau-klantrelatie. Wij voelen als collega's: één aanspreekpunt, vast team van specialisten en bij voorkeur samenwerken op kantoor.
Meer winst uit je bezoekers, dat is het doel. Je doet er veel aan om traffic naar je site te krijgen, daar wil je alles uithalen.
Wanneer je aan de slag wilt met e-mail, of al bezig bent en wil optimaliseren start het met het kiezen of optimaliseren van een passend e-mailmarketing systeem. Aan de hand van jouw doelstellingen adviseren we én richten we het juiste ESP voor jou in. Dit doen we uiteraard platform onafhankelijk: Klaviyo, Copernica, Mailchimp, Reloadify, Spotler. Wij zorgen er voor dat je werkt met een passend systeem die goed is ingericht.
E-mail marketing en marketing automation is niks zonder data. We zoeken en gebruiken de juiste databronnen, verrijken je data en zetten deze in voor segmentatie en personalisatie binnen je campagnes en automations. Zo maximaliseren we relevantie én resultaat.
Met onze kennis van e-mailmarketing en marketing automation helpen we je graag je doelstellingen te bereiken. We nemen het werk voor je uit handen, of adviseren jouw interne team met hands-on tips & tricks vanuit analyses, zodat we samen werken aan het maximale resultaat.
Het e-mailmarketing landschap verandert constant. We blijven constant op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en zetten deze in binnen jouw campagnes en automations. We blijven constant A/B testen op onderwerpregels, content, design en call-to-actions, zodat we het maximale resultaat uit jouw campagnes realiseren.
Voordat je begint met e-mailmarketing is het belangrijk dat je beschikt over data (e-mailadressen) die je kunt mailen. Heb je deze nog niet? Dan kunnen we je zeker helpen met het vergaren van e-mailadressen doormiddel van slimme online marketing campagnes of een aanmeldformulier op je website.
Hoeveel e-mailmarketing jou oplevert, is afhankelijk van de situatie. E-mailmarketing is inzetbaar in verschillende delen van de funnel. Het zorgt voor klantloyaliteit, maar brengt je ook in aanraking met potentiele klanten die wel op je nieuwsbrief ingeschreven staan, maar nog geen klant zijn.