Zoals SEO je website zichtbaar maakt, richt leadgeneratie zich op het omzetten van bezoekers in waardevolle leads. Optimaliseer je website om doelgericht meer kwalitatieve contactaanvragen en leads aan te trekken.
Onze strategie gaat verder dan het verhogen van het websiteverkeer; we richten ons op het aantrekken van de juiste bezoekers die klaar zijn om actie te ondernemen. Dit benut jouw mediabudget effectief en verhoogt je ROI.
Online marketing én webdevelopment voor zowel Magento, Shopify, Shopware áls WordPress. Hierdoor weten we alles van jouw platform en hoe deze te optimaliseren
Geen bureau-klantrelatie. Wij voelen als collega's: één aanspreekpunt, vast team van specialisten en bij voorkeur samenwerken op kantoor.
Niet voor iedereen. Wij focussen alleen op e-commerce bedrijven in de groeifase vanaf €1 miljoen omzet - en de uitdagingen die dat met zich meebrengt.
Met Account Based Marketing (ABM) draaien we je B2B marketing funnel om. In plaats van brede campagnes die uiteindelijk zorgen voor inbound leads, richten we ons met een ABM strategie op specifieke organisaties die voor jou interessant zijn.
Binnen leadgeneratie is het belangrijk dat de juiste tools en marketingstrategieën ingezet worden. Zo werken we met verschillende tools, zoals Leadinfo, Leadfeeder, Spotler, Copernica, Mailchimp.
B2B leadgeneratie is niet slechts 1 campagne. Ons team van specialisten denkt aan de gehele marketingmix. Social Advertising, E-mailmarketing, SEA campagnes, maar ook het verhogen van je conversiepercentage door CRO. Zo haal jij het maximale uit je leadgeneratiecampagnes.
Conversie optimalisatie is interessant in verschillende situaties. Heb je een te laag conversieratio, of een hoog bouncepercentage? Besteed je budget aan advertenties? Dan is CRO zeker wat voor jou. CRO zorgt namelijk voor het maximaliseren van het rendement op je marketinguitgaven.
Hoeveel extra conversies CRO voor jou kan realiseren, is afhankelijk van het aantal bezoekers en de mogelijke stijging in het conversiepercentage. Je kunt nagaan dat een conversiepercentage van 1% bij 100.000 bezoekers zorgt voor 1.000 conversies. Bij 1,2% zijn dit er 1.200. Zo kan een kleine stijging in conversiepercentage uiteindelijk enorm veel verschil hebben in je eindresultaat.