De juiste boodschap op het juiste moment?

Heb je het over personalisatie, dan heb je het over de juiste boodschap op het juiste moment overbrengen. Weet wie jouw klant is, wat vorige bestellingen waren en waar zijn behoeften liggen. Personaliseer! Bedien je klant op zijn of haar wenken en zie jouw rendement stijgen.

Conversie verhogend

Personalisatie werkt conversie verhogend. Je bezoekers komen sneller terug om een herhaalaankoop te doen!

Customer experience

Personalisatie zorgt voor een geoptimaliseerde custsomer experience. Hoe fijn als je de producten ziet waar je interesse in hebt

Data gestuurd

Personalisatie is data gestuurd. Geen aannames, maar gebaseerd op feiten. Zo weet je dat personalisatie echt wat toevoegt.

Personaliseren is relevant zijn en blijven

Is het nog mogelijk om klanten zo persoonlijk te benaderen met de huidige privacywetgeving? Ja. Ruim de helft van de consumenten is namelijk bereid persoonlijke data te delen in ruil voor gepersonaliseerde aanbiedingen. Maar liefst 45 procent vindt het bovendien prettig om te kopen van een webshop die gepersonaliseerde aanbevelingen geeft en 56 procent van deze online shoppers gaat juist daardoor terug naar die bewuste webshop.

Praktisch alle marketeers zijn ervan overtuigd dat met personalisatie de effectiviteit van je marketinginspanningen omhoog schiet. Het zorgt ervoor dat de relatie met je doelgroep verbetert, waardoor je ook beter weet waarop jouw klanten aanslaan. Op deze manier kun je de customer journey en customer experience steeds verder voor ze optimaliseren en draait jouw business écht om jouw klant. Bied de klant dus relevantie en je blijft zelf relevant in de markt!

Cases waar we trots op zijn

Shopping Basket